Přejít na firemní web »

Reklamační řád
společnosti Český porcelán, a.s.

Sídlo: Tovární ulice 605/17, Dubí u Teplic, PSČ 41701
Identifikační číslo: 00174238
DIČ: CZ00174238

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 101
(dále jen „Prodávající“)

pro reklamaci zboží,

včetně zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.cesky.porcelan.cz

Kontaktní údaje Prodávajícího:
Kontaktní adresa:     Český porcelán, akciová společnost
            Tovární ulice 605/17
            417 01 Dubí u Teplic
Kontaktní e-mail:     prodej@cesky.porcelan.cz
Kontaktní telefon:    (+420)417 518 111
Kontaktní fax:          (+420)417 571 968

        

  1. Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
     
  2. Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží.
     
  3. Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly dle Vnitropodnikových podmínek
    2. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    3. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
       
  4. U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí může mít vady dle Vnitropodnikových podmínek a že se další vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Pokud je v záručním listu nebo přímo na zboží uvedena delší doba než podle předchozí věty, uplatní se tato delší doba. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.
     
  5. V případě, že se v průběhu záruční doby uvedené v článku 4 tohoto reklamačního řádu vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu.U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný.
     
  6. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.
     
  7. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.
     
  8. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.
     
  9. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.
     
  10. Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na Kontaktní adresu Prodávajícího, do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího.
     
  11. Prodávající přijme všechny zaslané reklamace a reklamační komise rozhodne o uznání či neuznání každého jednotlivého výrobku.
     
  12. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána a na toto zboží se nevztahuje právo výměny a další slevy, vady na zboží jsou dané Vnitropodnikovou normou.
     
  13. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
    1. Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
    2. Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení na webovém rozhraní.
    3. Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nic z výše uvedeného nebrání pozitivnímu vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
       
  14. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.10. 2014.

ZAREGISTROVAT SE

Nejprodávanější produkty

Ša+po B+B

70228 / 00001

388 Kč (vč. dph)

Miska kompotová vysoká

10047 / 00001

210 Kč (vč. dph)

Konvice kávová s víčkem

70024 / 00001

1 103 Kč (vč. dph)

Kompletní nabídka produktů

Ubytování Máchovo jezero

Vaše časté dotazy

1. Kolik stojí poštovné?

Cena poštovného je 135,- Kč



Doprava kurýrní službou: 105,- Kč + Dobírka: 30,- Kč



 



 


2. Mohu cibulový porcelán používat do mikrovlnné trouby a myčky nádobí?

Samozřejmě! To je největší výhodou námi vyráběného porcelánu.
Díky vypalovací teplotě a způsobu dekorace která je na porcelán aplikována speciální technologií pod glazuru jsou naše výrobky vhodné pro ohřev v mikrovlnné troubě i pro mytí v myčce nádobí.
Vyjímku tvoří tzv. kompletované výrobky - např. lepené mísy na noze, kdy sůl používaná v myčce poškodí lepidlo a tím dojde k rozlepení výrobku.
Pokud si nejste jisti, zda určitý výrobek lze do myčky nebo mikrovlnky použít, podívejte se do našeho e-shopu, kde u každého výrobku tuto informaci naleznete.
S čím je třeba počítat: všeobecně také platí - do mikrovlnky i myčky nedávejte nic, co má zejména zlato či jiné kovy (platina...).

3. Co když mi přijde zboží rozbité?

K rozbití zboží dochází minimálně. Při převzetí balík zkontrolujte a pokud bude na první pohled velmi zdeformovaný tak jej nepřebírejte.
Pokud je balík v pořádku a až doma zjistíte, že je něco rozbitého, kontaktujte přímo naší prodejnu nebo výdejní sklad odkud Vám balík odesílali. Kontakt je v kopii objednávky.

Všechny časté dotazy

Aktuality

30
leden

Ocenění souboru Triplex

Dne 26.1.2012 byl přední český designer prof. ak. architekt Jiří Pelcl oceněn cenou za design EDIDA 2011 v soutěži Elle Deco International Design Awards za výrobek Triplex coffee set.

1
duben

Slevy pro soukromé osoby

V e-shopu pro soukromé osoby si můžete v sekci AKČNÍ NABÍDKA vybrat cibulák a dekorované zboží za výhodnější ceny!

Všechny aktuality

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace